這是一首我很喜歡的歌,因電影”新娘不是我”裡的劇情,touch my mind

這首歌是男女主角的訂情歌,最後女主角化嫉妒轉為祝福,將這首歌借給這對新人

直到他們找到屬於自己的歌~

偶爾這部電影會拿出來複習.....有某部份的心情寫照

我們有訂情歌嗎?

The Way You Look Tonight  

Someday when I'm awfully low
當有一天,我感到非常沮喪

When the world is cold
當世界變的冷酷

I feel a glow just thinking of you
And the way you look tonight.
只要想到你,還有妳今晚的容貌,我就能感受到溫暖的曙光


Oh, but you're lovely with your smile so warm
噢! 妳的充滿愛意的笑容多麼溫暖

And your cheek so soft
你的雙頰如此柔軟

There is nothing for me to love you
And the way you look tonight
我除了愛你,還有妳今晚的容貌,別無他想


With each word your tenderness grows
隨著你越來越輕柔的話語

Tearing my fear apart
消除我的恐懼不安

And that laugh that wrinkles your nose
而當你笑起來在鼻子上所產生的皺紋

touches my foolish heart
深深觸動我傻傻的心

Lovely, never ever change
我的愛,請不要改變

Keep that breathless charr
保持令人屏息的魅力

Won't you please arrange it?
你能不能這樣安排呢?

'Cause I love you
Just the way you look tonight
因為我愛你,就是妳今晚的模樣!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    天然呆~~ 發表在 痞客邦 留言(13) 人氣()